Wydarzenia promocyjne, wręczenia nagród, gale – te, ale i inne spotkania wymagają odpowiedniego scenariusza. Pozwala on zaplanować strukturę i chronologię wydarzenia oraz zabezpieczyć jego płynny przebieg.
Właściwie przygotowany scenariusz powinien służyć nie tylko konferansjerom – jest niebywale istotny także z punktu widzenia osób czuwających nad przebiegiem spotkania, dla wszystkich, którzy dokładają wszelkich starań, by wydarzenie przebiegło płynnie i sprawnie.
Bez względu na charakter imprezy, jej przebieg powinien być właściwie zaplanowany. Dzięki temu uczestnicy docenią samo wydarzenie, będą się czuli ugoszczeni, a pozytywne wrażenia z przebiegu spotkania z pewnością wpłyną na ich opinię na temat organizatorów.
przygotowania
Najważniejszy jest uczestnik
Zanim stworzymy scenariusz spotkania, warto poświęcić chwilę, by odpowiednio dobrać jego charakter i styl. Jakie czynniki powinny mieć wpływ na ostateczną decyzję?
Przede wszystkim należy jasno określić, kto jest odbiorcą wydarzenia. Czy są to cenieni lekarze, a może młodzi amatorzy jazdy na snowboardzie? Typ spotkania należy dostosować przede wszystkim do grupy docelowej – to jej członkowie mają się tam czuć jak najlepiej i to im mamy zapewnić jak najlepsze wrażenia.
Duże znaczenie ma także charakter spotkania. Pozostając przy przykładach z poprzedniego akapitu, jeśli planujemy nagrodzić lekarzy za ich osiągnięcia, powinniśmy celować w nieco inny charakter spotkania, niż w przypadku młodych snowboardzistów, których chcielibyśmy zachęcić do korzystania z produktów danej marki.
Dowiedz się więcej
Nasz zespół nie tylko stworzy scenariusz wydarzenia dostosowany do oczekiwań klienta, ale też pomoże w wyborze jego najlepszej formuły.
Gotowy scenariusz z pewnością będzie nieocenioną pomocą dla osób prowadzących spotkanie, ale też wszystkich zaangażowanych w pracę „za kulisami”. W scenariuszu ujęte zostaną nie tylko aspekty widoczne dla gości – będzie to także źródło informacji na temat przebiegu wydarzenia, z którego z pewnością skorzystają organizatorzy i pracownicy obsługi.
W razie potrzeby możemy stworzyć dwie wersje scenariusza: jedną dla prowadzących – z uwzględnieniem informacji istotnych z ich perspektywy, a drugą dla obsługi – uwypuklającą te aspekty, które pozwolą im zapewnić płynny przebieg spotkania.
Kontakt
Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się ze mną!