NAJNOWSZE PUBLIKACJE

Wiedza

Merytorycznie o marketingu politycznym. Naukowo o budowaniu wizerunku. Kreatywnie o content marketingu i personal brandingu.
08/07/2022
Komunikacja niewerbalna: przykłady środków wyrazu, które skutecznie poprawią jakość wystąpienia i ożywią jego charakter

W jaki sposób rozpocząć samodzielną pracę nad wizerunkiem? Komunikacja niewerbalna, jako jeden z wizerunkowych fundamentów, powinna być traktowana priorytetowo. By skutecznie trenować umiejętności społeczne, warto poznać ich rolę i funkcje. W poniższym tekście omawiam znaczenie gestów w komunikacji niewerbalnej oraz analizuję przykłady środków wyrazu, które warto zgłębić w procesie doskonalenia mowy ciała. Komunikacja niewerbalna: rola […]

27/05/2022
Prezydent Andrzej Duda w Kijowie: mowa ciała. Jaki przekaz niewerbalny niosły za sobą słowa głowy państwa?

Mocne słowa i spójna mowa ciała. W niedzielę, 22 maja 2022, prezydent Andrzej Duda wygłosił przemówienie w Radzie Najwyższej Ukrainy, które obfitowało w znaczące stwierdzenia i gesty. Analizuję je w poniższym tekście. Wystąpienie przed Radą Narodową zostało skrupulatnie przygotowane – zarówno pod względem treści, jak i samej prezentacji. W swoich słowach prezydent odwoływał się oczywiście […]

18/05/2022
Johnny Depp kontra Amber Heard. Mowa ciała w ocenie 4 specjalistów do spraw komunikacji

Proces o zniesławienie, jaki Johnny Depp wytoczył swojej byłej żonie, Amber Heard, to z pewnością sprawa, która przyciąga zainteresowanie rzeszy fanów – i antyfanów – obojga aktorów. Podczas gdy wielu widzów, śledzących wydarzenia na sali sądowej, koncentruje się przede wszystkim na emocjonalnej stronie wydarzeń, media angażują rzesze ekspertów ds. mowy ciała, którzy analizują najdrobniejsze gesty […]

11/04/2022
Komunikacja niewerbalna: co oznaczają gesty rąk? 7 propozycji, których warto używać i 7, których lepiej unikać

Chyba większość z nas przemierzając internet trafiła na wystąpienia mówców w ramach serii TED Talks. Poruszają oni mnóstwo tematów – niektóre wydają się bardziej porywające, inne być może mniej. Różnią się także sami autorzy tych krótkich wykładów – inna dynamika, styl czy choćby prezencja. Tylko co tak właściwie sprawia, że jednych oglądamy chętniej niż innych? […]

10/02/2022
Mowa ciała i jej interpretacja. 6 postaw, które niosą za sobą mocny, ale nie do końca pożądany przekaz

Wypowiadając się w postawie stojącej wiele osób nie czuje się komfortowo – przez to ich ciało ma tendencje do zastygania w pozycji, która nie dość, że osłabia przekaz, to jeszcze negatywnie wpływa na autorytet. Jaka postawa może zatem wzmocnić komunikat, a jakiej lepiej się wystrzegać? W poniższym tekście omawiam kilka popularnych postaw oraz ich znaczenie […]

29/01/2022
Rozmowa kwalifikacyjna krok po kroku. 11 pytań, które z pewnością zada rekruter

Jeśli zbliża się twoja rozmowa kwalifikacyjna z pewnością masz jeden powód więcej do zadowolenia – oznacza to, że przeszedłeś wstępny etap rekrutacji, a twoja kandydatura okazała się atrakcyjna z punktu widzenia pracodawcy. Na tyle atrakcyjna, by dać ci szansę osobistej prezentacji. Czytając poniższy artykuł dowiesz się, jak tę szansę wykorzystać. Analizuję w nim najpopularniejsze pytania […]

19/01/2022
Prezentacje biznesowe – 7 rzeczy, które warto uwzględnić oraz 7, które lepiej pominąć

Przygotowanie intrygującej prezentacji biznesowej, która zaciekawi grupę odbiorców, a zarazem pozwoli uwzględnić wszelkie istotne fakty, to nie lada sztuka. Oczywiście tego rodzaju wystąpienie powinno zostać skomponowane pod kątem publiczności. Właściwie każda grupa docelowa ma inne oczekiwania oraz inne preferencje, o których należy pomyśleć już na etapie przygotowań. Istnieją jednak pewne cechy prezentacji, które są uniwersalne […]

17/01/2022
Agencja Wizerunkowa Personalia - Kielce, woj. świętokrzyskie. Szkolenia, reklama, marketing i wiele więcej

Dzień dobry! Nazywam się Ewa Łukomska i chciałabym w kilku słowach przybliżyć Państwu, co kryje się pod szyldem Agencji Wizerunkowej Personalia. Personalia, czyli to, co nas definiuje Dlaczego „Personalia”? Wizerunek człowieka czy marki – szczególnie dla osób, z którymi nie mamy zbudowanych bliższych relacji – definiuje sposób postrzegania przez otoczenie. Podobnie, choć na innej płaszczyźnie, […]

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram